niedziela, 10 listopada 2013

Piżama

W  lumpku ostatnio wyłowiłam taki a`la żagiel, czyli ubranie w bardzo dużym rozmiarze i małej ilości przeszyć, wręcz idealny do szycia J i do tego ometkowany jeszcze. 


Niestety zdjęcie "przed" gdzieś mi wcięło, a szkoda, bo zabawne było :)








Koszulę nocną przerobiłam na skromniejszą piżamkę. Spodenki to wykrój z tegorocznej lipcowej Burdy, bardzo udany z resztą. Nie miałam niestety lamówki na stanie więc obszyłam po prostu brzegi zygzakiem. Wyszło jak wyszło J bo za bardzo się do tego przedsięwzięcia nie przyłożyłam, przyznam się bez bicia ;)

Najważniejsze, że wygodnie i miło. Został mi jeszcze spory kawałek. Wiem, że spożytkuję go na coś dla Małej, ale jeszcze nie wiem kiedy... oj kurcze czasu brak. 

P.S. Kupiliśmy dom !!! Taki staruszek troszkę bo ma już 50 lat i wymaga sporego remontu, ale jesteśmy szczęśliwi... :) Myślę, że podzielę się z Wami naszymi zmaganiami już niedługo :)

Pozdrawiam,
Ninka 


11 komentarzy:

  1. Ładna piżamka:) I gratuluję kupna domu!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piżamka milusia :-) Gratuluję wspaniałego zakupu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piżamka superancka, uwielbiam takie żagle:D Kupna domu gratuluję, moi starsi właśnie się wybudowali i będą wykańczać na wiosnę i widzę ile ich to kosztuje emocji, ale też jak bardzo ich to cieszy:)

    A jeśli możesz to zmień czcionkę na blogu bo polskie znaki nie wchodzą i są puste miejsca, w pierwszej chwili zastanawiałam się o co chodzi w "Koszul nocn przerobi am na skromniejsz pi amk.":P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za info :) u mnie wyświetla się normalnie, ale już zmieniam :)
      A co do domu to też mnie to strasznie cieszy, najbardziej chciałabym zrobić wszystko tam już teraz, ale z większymi pracami tez musimy czekać do wiosny :(

      Usuń
  4. Bardzo fajny piżamkowy wzór :)
    Kupna domu gratuluję i lekko zazdroszczę, bo też marzę już o swoich własnych czterech ścianach, ale póki co widoki marne... Koniecznie podziel się efektami pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie po odbiór wyróżnienia:)
    http://www.adelaszyje.blogspot.com/2013/12/the-liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Award :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczny wzorek! szukam też jakiejś ładnej piżamki dla siebie i wpadłam na hurtownia Benter, tam też takie ładne z krótkimi spodenkami znalazłam. Sama sobie nie uszyję niestety, bo nie umiem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że w takich sklepach można znaleźć również piżamy ale jak widać to chyba nic ciężkiego. Ja za to bardzo sobie cenię koszule nocne bo właśnie w nich zdecydowanie najlepiej mi się śpi. W końcu podczas snu chodzi przede wszystkim o wygodę oraz komfort.

    OdpowiedzUsuń